המרכז הישראלי ל-טיפולי PRP אסתטיקה ויופי

מתי כדאי להתחיל טיפולים אסתטיים

מדוע כדאי להתחיל מוקדם בטיפולים אסתטיים? משום שככל שאנו מתבגרים, העור שלנו עובר שינויים רבים. העור סובל מירידה ביצור בקולגן, מנזקי שמש, נזקי עישון וכדומה אשר עם הזמן הופכים את העור לזקן ועייף. מקמטים עדינים וכמעט בלתי נראים וקמטים בולטים ועד לכתמי גיל ואובדן גמישות של העור,

בעידן המודרני בו אנו רוצים להראות כמו ילדינו, סימני ההזדקנות יכולים להיות מתסכלים ואפילו ליצור אובדן בטחון אצל אנשים מסויימים. טיפולים אסתטיים, כגון בוטוקס, חומרי מילוי כגון חומצה היאלורונית  או פילינג כימי, יכולים לעזור להסיר את סימני ההזדקנות  ולתת מראה צעיר יותר.

במאמר זה נסקור מדוע חשוב לשקול טיפולים אסתטיים החל  מגיל 30.

נתחיל באמצעים מונעים

למרות שבשנות ה-30 לחייך אתה עדיין צעיר, ההגוף מתחיל להשתנות. העור שלך כבר עכשיו, מתחיל להזדקן. על כן, אם ברצונך לשמור על מראה צעיר בעתיד, יש להתחיל בטיפולים אסתטיים מוקדם ככל האפשר, ובכך למשל, תוכל למנוע קמטים עדינים לפני שיהפכו לקמטים עמוקים ובולטים.  כלומר התחלה מוקדמת מאפשרת סיכוי טוב יותר לשמור על מראה צעיר לאורך הזמן.

מה קורה עם ייצור קולגן

קולגן הוא חלבון החיוני לשמירה על עור בריא. ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן שלנו מואט באופן טבעי, מה שמוביל לעור נפול וקמטים. טיפולים אסתטיים כגון חומרי המילוי כמו חומצה היאלורונית יכולים לעזור ליצור  הקולגן, אשר יכול בתורו יעזור לשפר את גמישות העור ובכך להפחית את הופעת הקמטים .

נזקי שמש

נזקי השמש הם אחד הגורמים העיקריים להזדקנות העור מוקדמת. חשיפה לקרני UV יכולה לגרום לעור לאבד מגמישותו, מה שמוביל לקמטים וכתמי גיל. טיפולים אסתטיים שונים ובהם פילינג כימי או טיפולים בלייזר יכולים לסייע בבלימת נזקי השמש לעור, שיפור מרקם העור והפחתת הופעת כתמי גיל.

להגביר את הביטחון העצמי

לחץ, סטרס הם הם חלק נכבד ממחוללי הזקנה. אנשים רבים מגלים שסימני ההזדקנות הגלויים יכולים להשפיע על הביטחון העצמי שלהם, דבר היוצר לחץ נפשי שיגביר את סימני הקמטים בעור,  טיפולים אסתטיים שיכולים  לשפר את מראה העור,  יעזורו לביטחון העצמי ולרגיעה נפשית.

טיפולים אסתטיים בהתאמה אישית

טיפולי אסתטיקה ניתנים להתאמה אישית רבה, כלומר ניתן לבחור את הטיפול המתאים ביותר לצרכים שלך. בין אם אתה מחפש להפחית את הופעת הקמטים, לשפר את מרקם העור או לטפל בבעיות עור אחרות, ישנו טיפול אסתטי שיכול לעזור.

שאלנו את הרופאים החברים במרכז הישראלי לאסתטיקה ויופי – מה עוד ניתן לעשות ?

להלן תשובות שחוזרות על עצמן

  1. לשתות הרבה
  2. להפסיק לעשן
  3. פחות פחמימות
  4. יותר שומנים בריאים
  5. פעילות גופנית, הליכה למשל
  6. פחות חלבון מהחי

וזה ממש בתמצית, אם מעניין אתכם לקרוא על  15 המזונות  הבריאים שיכולים לעכב הזדקנות ליחצו כאן (בקרוב)

לסיכום, טיפולים אסתטיים יכולים להוות אופציה לא רעה למי שמחפש לשמור על מראה צעיר לאחר גיל 30. על ידי התחלה מוקדמת ובחירת הטיפולים הנכונים, ניתן למנוע מסימני ההזדקנות לבלוט  ולשפר את הבריאות הכללית של מראה העור. למי  ששוקל טיפולים אסתטיים, חשוב להתייעץ עם רופא אסתטי, טוב ומקצועי ולקבוע איתו תוכנית טיפול המתאימה ביותר לפי  הצרכים האישיים של המטופל.

רופאים מקצועיים מהטובים בישראל תמצאו בקלות במרכז הישראלי לאסתטיקה ויופי

אולי יעניין אותך

סובלת מעור נפול, בעיות עור? חומצה היאלורונית

בוטוקס כן או לא

בוטוקס הוא שם קיצור של Botulinum Toxin  שהוא מוזרק לגוף הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות. הבוטוקס הינו  רעלן עצבי הפועל על ידי שיתוק השרירים באופן זמני, ובכך מפחית את הופעת הקמטים בפנים. הבוטוקס הוא אחד מהטיפולים הקוסמטיים הפופולריים ביותר  והיום, משמש מיליוני אנשים ברחבי העולם הרוצים להפחית את הקמטים  ולהשיג מראה צעיר ומתוח יותר.

קרא עוד »
לאחר טיפול PRP

חומצה היאלורונית טיפולים מרופא או טיפול בייתי? מרץ 23

חומצה היאלורונית ידועה  בתעשיית היופי מזה זמן. המרכיב טבעי בעור שלנו שאחראי על שמירת הלחות הולך ופוחת ככל שאנו מתבגרים, מה שמוביל יובש ולהופעת קמטים עדינים. כך נולדו מוצרי טיפוח החומצה ההיאלורונית, משום שהם בהחלט יכולים לעזור לחדש ולשחזר את רמות הלחות של העור, ולהשאיר אותו מתוח זוהר וצעיר.

קרא עוד »