טיפול אסתטי מרופא או מקוסמטיקאית – מה עדיף?

החלטה האם לבחור בטיפול אסתטי מקוסמטיקאית או מרופא תלויה בסוג הבעיה הקשורה לטיפול אסתטי שתרצו לקבל, כמו כן בכמות הטיפולים שתצטרכו.

טיפול מרופא העוסק בטיפולים במגוון רחב של בעיות רפואיות ואסתטיות, ובכללן טיפולים בעור, פנים וגוף. רוב הרופאים מספקים טיפולים רפואיים עם תוספת אסתטית, כגון טיפולי Botox ומילוי קמטים. רופא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך אם יש לך בעיה  המשפיעה על המראה שלך, כמו כהות עור, עור שמן או פצעים על הפנים.

 טיפול אסתטי מקוסמטיקאית וטיפול רפואי עשוים להיות שונים בטבעם ופעולתם. הטיפול המתאים יהווה תלוי בבעיה או הצורך המיועד לטיפול. 

טיפול רפואי עשוי להיות מתאים יותר עבור בעיות עור מורכבות יותר, כמו פגמי עור רצועיים, צלקות או פגים. רופא עור הוא מקצוען רפואי המתמחה בטיפול רפואי של בעיות עור הקשורות לרפואה. הם יכולים לטפל בהתאוששות העור מפציעות עור רצועיות, צלקות, כוויות או פצעים המופיעים  בעור. הרופאים  יכולים גם להציע טיפולים רפואיים פורצי-דרך כמו החדרת חומרי מילוי לטיפול בקמטים ופגמים עמוקים יותר. 

מצד שני,

ביקור  אצל קוסמטיקאית הוא סוג של חוויה. פינוק . הטיפול מרגיע ונעים הרבה יותר מטיפול של רופא.  נכון, לא כל תוצאת טיפול אצל קוסמטיקאית נסתכמת בחוויה ויש אנשים שיצאו מאוד לא מרוצים, אך לדעתינו זה תלוי בקוסמטיקאית, יחסה למטופל וכמובן סודי החומרים בהם היא משתמשת שהרי לא כל עור דומה למשנהו ולא כל משחה טיפולית מתאימה לכל אחד.

הקוסמטיקאית שמבצעת טיפולים חייבת להיות מקצועית ומנוסה, ובעלת תעודה מטעם התמ"ת. שכן, טיפול שנעשה באופן רשלני עלול לגרום אף לנזק בלתי הפיך לעור, והיו דברים מעולם, לכן חשוב מאוד לוודא שאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות. 

בכל מקרה כדאי לקבל המלצות על קוסמטיקאית רפואית מומלצת

חומצה היאלורונית
קראו גם על חומצה היאלורונית, בבית או רופא

תפקידה של הקוסמטיקאית אשר מבצעת את טיפול הפנים הוא קודם כל לאבחן את סוג העור וצרכיו ולהתאים לו את החומרים המתאימים ביותר לטיפול הקוסמטי.

הקוסמטיקאית תבצע את הטיפולים (בדרך כלל פנים) בחדר טיפול  בקליניקה, ומאוד חשוב לוודא שהקוסמטיקאית שלכם תקפיד על היגיינה וסטריליות. במקרים בהם לא נשמרים כללי ההיגיינה הרצויים קיימים סיכונים לזיהומים ואינפקציות.

בכל מקרה כדאי לטיפולי אנטי אייגינג לקבל יעוץ ומחירים

תגיות

  • בוטוקס,
  • רופא טוב
  • חומצה הילארונית
  • מיתוג רופא
  • מחיר טיפול
  • חוטים
  • רופא מצויין
  • סרום חומצה הילאלורונית
  • רופא טוב לבוטוקס
  • מה זה בוטוקס

אולי יעניין אותך

סובלת מעור נפול, בעיות עור? חומצה היאלורונית

בוטוקס כן או לא

בוטוקס הוא שם קיצור של Botulinum Toxin  שהוא מוזרק לגוף הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות. הבוטוקס הינו  רעלן עצבי הפועל על ידי שיתוק השרירים באופן זמני, ובכך מפחית את הופעת הקמטים בפנים. הבוטוקס הוא אחד מהטיפולים הקוסמטיים הפופולריים ביותר  והיום, משמש מיליוני אנשים ברחבי העולם הרוצים להפחית את הקמטים  ולהשיג מראה צעיר ומתוח יותר.

קרא עוד »
לאחר טיפול PRP

חומצה היאלורונית טיפולים מרופא או טיפול בייתי? מרץ 23

חומצה היאלורונית ידועה  בתעשיית היופי מזה זמן. המרכיב טבעי בעור שלנו שאחראי על שמירת הלחות הולך ופוחת ככל שאנו מתבגרים, מה שמוביל יובש ולהופעת קמטים עדינים. כך נולדו מוצרי טיפוח החומצה ההיאלורונית, משום שהם בהחלט יכולים לעזור לחדש ולשחזר את רמות הלחות של העור, ולהשאיר אותו מתוח זוהר וצעיר.

קרא עוד »